Bebeğim 8 aylık olacak 10 gün sonra. Emziriyorum. Uyumadan önce emip uyuyor 9 en geç 10 gibi. Sonra hep 2 saatte bi kalkıyor. 12 , 2-3, 6 gibi en son kalkış da 7 oluyor sabah. Sizce normal mi ? Annem siz deliksiz uyurdunuz mama ver 12de uyandığında diyor açlıktan uyanıyordur diyor. Bu akşam deneyeceğim ama bunu deneyip çözüm bulan var mı? Duyduğuma göre ilerleyen aylarda emen bebekler daha sık kalkıyormuş alışkanlık oluyormuş. O yüzden gece emzirmesini böyle kesmek mantıklı mı? Mama memeden daha mı tok tutar ?