Benimde vardı çikolata kistim normal hamile kaldım 4.seneme girerken hamileymisim haberim yoktu ozmn ilk aylarda evlilgimin doğum kontrol hapi aldım 70 kg 89 kg oldum hap yüzünden hapı bıraktım artık ümidim yoktu bebeğim olacağına Allah bilir napim artık diyordum bi baktım hamileyim