Eymenncik Bebeğim 3 aylik ve burnu tikali balgamida var serum fizyolojikle surekli aciyorum ama gene tikaniyo. Buna bagli olarakta oksuruyo. İlac veriyomu doktor daha cok kucuk? Basina gelen biri varsa lutfen bilgilendirsin. Nasil cozumler onerirsiniz?
Yenianne135 Eymenncik benimki de beş buçuk aylık bende aynısını yapıyorum bi fayda etmiyor hatta memem reddi yaşıyorduk daha da kötü oldu artık hiç ememiyor
Eymenncik Yenianne135 malesef bizde meme reddi yasiyoruz ve artik resmen savas veriyorum meme tutsun diye. Zaten zordu simdi burnu falan tikaninca daha zor oldu. Bi cozum bulamadim. Sagkik icagina 2 gun once goturdum cigerlerini dinledi bi problem yok dedi serum fizyolojikle ac surekli dedi. Ama genzi falanda tikali ne yaocagimi sasirdim.
Yenianne135 Eymenncik bende öyleyim sanırım beklemekten başka çare yok. İnşallah çabucak geçer burun tıkanıklığı onlarda rahatlar bizde