Prenses_annesiiiii Kızlar 9.5 ay önce normal doğum yaptım,dikişlerm wardı ama dogum sonrası çok iyi baktım, hiç bi sıkıntı yoktu ta ki düne kadar hafif yanma vardı bi baktım kabarmış dikiş yerim şişmiş🙄neyden olablir acaba başına gelen var mı böyle bi durum 🤦♀️
Demetbulut Prenses_annesiiiii ilk dogumunuumdan sonra olmustu ayaklarini sicak tut bazen usutunce oluyor
Deletedmom11 Prenses_annesiiiii regli zamanlarında rahim en aşağıya indiği için, rahmin ağırlığından kaynaklı şişkinlik olabiliyor. orgazm anlarında olabiliyor. enfeksiyon varsa olabiliyor.