Fatmanaz4545 Asperox der tek geçerim. Kıyafetlerini o an yıkayıp çitilemek çok zor çünkü ıslak bekleyen kıyafet kokuyorz nar lekesi falan olmadıkça yemek dökülen kıyafetini kirki sepetine atıyorum. En son makineye atarken hepsine tek tek asperox sıkıp pamuklu 40 derece 1000 devir 2 saatte çalıştırıyorum. Miiiss kaymak gibi çıkıyor.