Aynı durumlar bizde de var maalesef 🤦♀️ 22 aylık 23une giricek 10 gün sonra avazı çıktığı kadar bağırıyor vuruyor ağlıyor uyumak istemiyor özellikle gece uykuları çok feci durumda bundan 1 ay bile değil öncesine kadar gece deliksiz uyurdu alışmıştı 3 4 ay böyle devam ettik bu ay gece 2 3 kere uyaniyor ve hep ayağımda sallanmak istiyor uyudu diyorum indiriyorum indirdiğim gibi kalk diyip elime yastık veriyor halim gücüm kalmadı allah bize güç kuvvet versin ne diyim,bugünlerde geçicek inşallah sabır edicez napalim 😊