merve6106 dogdugundan beri aptamil verdim bugun bulamadım bebelac aldım onuda içti hangisi daha iyi aptamil çıkarsa internetten sipariş verip aptamile devam edecegim
patatesiscoming merve6106 canım ben aptamilden memnun kalmadım bebeğimde gaz yaptı bebelac verdim rahatladı ve daha çok sevdi
yamacalimoms merve6106 Aptamil gaz ve kusma yaptı Bebelac kabızlık Sma optipro kullanıyoruz,gayette memnunum doktorumuzda onu önerdi ❤️
Mysunshines17 merve6106 Bebelac ve Aptamil aynı üretim bandına sahip yalnızca Bebelac Gold kabilzik ve gaz bakımından fermente edilen tek mama diye biliyorum o yüzden Bebelac Gold
merve6106 Oyku_77 tecrübelerde önemli sonuçta bebelac hakkında bilgim yok sonuçta bilgisi olanlar zaten onu seçer
Merve_Mila Aptamil bizde gaz yaptı doktorumuzun önerisiyle Bebelac Gold a geçtik ne gaz sorunumuz kaldı ne kabızlık. Aptamilde günde bi kez yapıyodu bebelacta bazen 3 bazen 4 ✌️✌️✌️