Burcualp bence içmek zorunda değil, benim bebeğim şu an yaklaşık 17 buçuk aylık, 1 defa bile süt içirmedim. Şu an emiyo az da olsa, günde bir kase muhakkak yoğurt yediriyorum. 0 kan grupları süt gaz yapar bu sebeple vücut pek istemez (kendimden bilirim)