https://imgyukle.com/i/T1DKL8
Doktor eşimle birlikte kullanmam için ilaç yazdi aynı anda üç hap sen üç hapda eşin icecek dedi. Bende üç ayrı ilaç yazdı diye düşündüm. Aksam oldu eşim ilaclari aldı geldi. iki tane bu ilaçtan getirmiş. eczacı biri senin biri eşinin demiş ben şimdi nasıl kullancam bunu anlamadm. Aynı ilaçtan üç hap aynı anda içilir mi ki?
Kusura bakmayın karışık yazmış olabilirim.
Umarım aranızda kullanmış olan vardır.