Ben doğum sırasında beni sezaryana alın yalvarıyorum diye bağırmıştım. Ama 10 gün sonra hastaneye gittiğimde sezaryen olan birini görünce şükrettim. Ben tek kalkabiliyordum ama o eşinin desteği olmadan kalkamıyordu. Benim 15 20 günde tamamen geçti tabi 20 gün ağrımadı. Baslarda yoğundu zamanla azaldı. Arkadaşlar yazmışlar her wc sonrası batikon sürdüm. Bana 2 krem vermişti onlari kullandim. Madecassol ve fito. En büyük sıkıntılarından biri tuvalete çıkmaya korkuyordum dikişler zarar görecek canım acıyacak diye. Ama çıkmamak daha büyük sıkıntı. Kabız olmamaya çalışın daha kolay toparlarsınız. Size simdi o acı geçmeyecek dayanılmaz gibi geliyor ama geçecek merak etmeyin.