AtlasEgecskn aynı şeyleri ben de yaşadım, ben de neden iyileşmiyor diyordum sanki daha da artıyordu ağrısı ama endişelenmeyin geçiyor, 15 gün falan çok zorlanmıştım sonra yavaş yavaş düzeldi 1 ayın sonunda artık bişey kalmamıştı ağrı falan hepsi geçmişti, ama yeni doğum yaptığımda inanın ben de keşke sezeryan olsaydım diyordumz, yanımdakı yeni anne olan kadınlar doğumdan bi süre sonra ayağa kalkıp rahatca geziyorlardı bebeğine bakıyordu, bense sadece yatıyırdum ağrıdan kalkıp bebeğimi bile alamıyordum, tuvalete gitmek konusunda kabız olmamaya çalışın yoksa çok dha zor olur, eğer kabızlığınız varsa bunun için ilaç ala bilirsiniz, geçmiş olsun bir ay sonra artık bunları unutucaksınız tamamen