Önceki postta anlatmıştım anjiyo yapılacak demiştim. 2 damarı tıkalı çıktı doktor açık kalp ameliyatı öneriyor. Yarın babamla cerrahlar görüşüp son kararı babama bırakacaklar. Sizden dua istiyorum. Babamın adı Kemal. Bir de bu ameliyat ve sonraki süreç hakkında bilgisi ve önerisi olan yazsın lütfen çok üzgün ve şaşkınım. Babamın yanına gidemiyorum oğlum 17 aylık gidersem bi de ben yük olurum anneme. Korkuyorum 😢