Arkadaşlar merhaba. Bebeğim doğduğundan beri sleepy kullanıyorum. Yani memnun muyum değil miyim bilmiyorum bazen bez bitince prima günlük rahatlık alıyorum o kadar. Molfix duyuyorum bir kaç seferdir hangisi Daha iyidir fikirlerinizi alabilir miyim? Sleepy 204 lü paket yeni aldım O yüzden hemen deneyemeyeceğim.