Klncc Bebeğim 4 ay 10 günlük normalde agular sesler çıkarır ama şu iki gündür hiç ses çıkarmıyor konuşsamda karşılık vermiyor sadece yüzüme bakıp gülüyor bu kadar endişeleniyorum içim içimi yiyor acaba normal mi bu durum
Mom078 Klncc Yardımcıyı yatırımcı diye okudum niyeyse😂 korkma kuzum arada öyle bir döneme giriyorlar hatta sessizlikleri bile atak dönemine aitmiş sen bol bol şarkı söyle bol bol konuş Hatta evde müzik aç❤️
Klncc Mom078 sürekli konuşuyorum karşılık versin diye herşeyi denedim umarım normaldir dediğiniz gibi cevapladığınız için teşekkür ederim🌺