Selam anneler, 2,5 aylık bebeğim var 2 gün önceye kadar mama vermiyordum sütüm yetiyordu ama bir anda ne olduysa oldu sütüm azaldı. Az da olsa mama vermek zorunda kaldım bu durum beni üzüyor sanki ona iyi bakamıyormuşum gibi hissediyorum. Benim gibi hisseden başka anneler var mı?😔😔