Merhaba arkadaslar 3 aylık kızım var kırk günlükten bu yana hep burun hırıltısı var doktor serum fizyolojik verdi sırıngayla sabah aksam sıkıyorum bu aksam sıktım burnundan az bi kan geldi ben sırıngayı sokarken mi acaba zedeledim yada suyu sıkıncamı öyle oldu bilmiyorum cok huzursuz oldum basına böyle bir durum gelen var mı