Biz 4 ay 26 gunluguz doğduğundan itibaren sadece 20 gün emzirebildim daha sonra mamayla yolumuza devam etmeye başladık fakat kuzumun kafasında konak,gidisinin altında koltuk altında dirsek iç kısımlarda ve diz arka kısımlarda kızarıklıklar döküntüler oluştu süt alerjisi dendi neocate mamaya geçtik fakat alerji doktoru kan testi yaptı süt alerjisi yok dedi Atopik dermatit egzama dedi ve kortizonlu kremler verdi yünlü ürünler parfümlü kokulu ürünler kullanma dedi halıları kaldırdım oda ısısını ve nemini ayarladık şimdi iyi gibi ama neocate devam ediyoruz az kaldı ek gıdaya geçmesine ondan degistirmeyelim dedi doktor böyle yani bu durumda olan varmı ne gibi önlemler alıyorsunuz ve kortizonlu ilaç kullanmadan başka yolla atlatan oldumu çok üzülüyorum çok küçük kortizon almasına ama sadece onlar toparladı bu arada deterjan olarak üni baby kokusuz olanını kullanıyorum şampuan mustela vücut kremi laroche kullanıyorum şimdiden teşekkürler ❤️