Kizlar esim 1 haftadır evde odada karantinada. 2 3 gun önceye kadar bendede belirti olmaya başladı esim icin kapıya ilac vermye geldiklerinde bende belirti olursa ne yapmam gerektigini sordum sen sadece parol icebilirsin dedi. Ama bugun 1 aylik bebegimde 38.5 e cikan ates oldu napcagmi bilemiyorum covid olmus dusuncesi bile maffetti bugun beni. Ona nazaran 3 bucuk yasinda oglumda var ALLAHA sukur atesi cok cok az bi sekilde gidip geliyor