Fatma_52 ben 1 aylıktan beri ara ara meme reddiyle uğraşmış ve hala uğraşan biri olarak şu tavsiyelerde bulunabilirim; ağlıyorsa istemiyorsa zorlamayın dikkatini dağıtın sakinleştirin ( pış sesi, sallamak vs) daha sonra tekrar deneyin, çok acıkmasını bekleyin, uykulu anlarını kaçırmayın uykuya dalarken uykuluyken güzel emiyorlar, en son çare ayakta yürüyerek emzirmek. Hiç emmiyorsa da ısrar etmeyip biberon veriyorum ama eskiden vermiyordum kaşıkla veriyordum süt. 4. Aydan itibaren artık biberon kaynaklı meme reddi yapmadığını düşündüğümden biberon veriyorum şuan bizim diş nedeniyle meme reddi oluyor.