Bebeğim üç aylık bı haftadır meme reddi yasiyoruz mama emen bir bebek değil ki mama ya alıştı diyelim biberon kullanmadim doğdu doğalı antibiyotik yazdı doktor acaba o mu tadini değiştirdi sütümün bir daha almiycak diye çok korkuyorum bu aylarda olur mu böyle şeyler bana akıl verir misiniz lütfen