15 aylık bir oğlum var sabah kahvaltı öğlen çorba arada meyve veya yoğurt akşam 7gibi yemek 10 11gibi mamasını yiyip uyuyor sizce yemek öğünleri az mı? Çünkü kayınvalideme kalsa çocuk iki saatte bi yicek sanki 6 7 aylık bebek artık yerken yesinmiş şu lafı duymaktan gerçekten yıldım artık illa yedircek aç mı acaba yemicek mi şimdi muallebi yap istersen iyidir hoştur hep yardımcı olur ama şu huyu gerçekten sinir ediyor beni 🙄