Alcannipek Merhaba arkadaşlar, sezeryan doğum yerimde biraz kızarıklık var ve sanki hafif belli yerleri azcık şiş gibi duruyor doktora gidemiyorum randevu yol malesf acaba enfeksiyon mu olmuş yaşayan bilen var mı
Elif00 Alcannipek canım benım de şişlık oldu sonra o şişlik indi yara gibi bıraz acıldı doktora gittim krem verdi geçti sezaryan da bazen öyle oluyormuş
sariKizim_akKizim Alcannipek 9 ay olacak çok az kaldı kızarıklığın ve şişkinliğin geçmesi herhangi bir krem kullanmadım ben canım belki de o yüzden bu kadar uzun sürdü iyileşmesi
Nur-ten Alcannipek benimde 4 buçuk ay oldu bir tarafı geçti ten rengim gibi diğer tarafı hafif dışa doğru ve kırmızı acı yok ama
BartuveArtun Benim pişik olmuştu canım deri üst üste geldiği için terleme falan yapıyorsa belki senin de olmuştur dr pişik kremi verdi geçti
Zeynada Benmde aynı dediğin gibi oldu,hafifte ağrım ve koku vardı.antibiyotik krem verdi(bactroban).sabah akşam sürdüm gecti
birboncukannesiiii Zeynada bende bu kremi kullandım. Nemli bırakmışım. 2.gün geçti. Hemen al kullan. Bu krem tırnak batmalarında bile kullanılan reçetesiz alınabilen iyi bi krem