Derya-ba38 öncelikle şunu söyleyeyim hiç korkma emin ol onlar bizden daha güçlü, emzirmeye devam ediyorsan maskesiz yaklaşma bebeğine, ben ilaç kullanmamıştım o yüzden emzirmeye devam ettim ve sık sık emzirdim. Her gün duş aldır mutlaka ve kendine çok stres yapma bu durum sütün etkiler çünkü ve mutlaka dışarıdan takviye vitamin al eder doktorun varsa onun tavsiyesiyle. Ben Solgar ester C 1000lik vitamin kullandım ilaç kullanmadığım için bağışıklığımı destekledim. Çok geçmiş olsun ♥️