Mihribankartal Yenianne135 uyanınca emerdi benim kızımda oda onuda bıraktı ne olacak böyle bilmiyorum biberona mı geçsem artık siz hiç denediniz mi biberon
Yenianne135 Mihribankartal ne yalan söylem hiç denemedim alışırsa diye. Hemşireye de sordum sakın verme memeyi tamamen bırakır dedi
Lina270720 Gorkeminannesiii bizde yarın 4 aylık olucaz ama korkum tavan sanki savaşa katılıyorum bu ay bitince Zafer benim olucakmış gibi hissediyorum 🙈😊
Canantufan_61 Bus16su_07 4.ayda ataklar var malesef. Bizde uğraştık çok şükür geçti. 5 aylık olunca düzeliyor. Yani bizimki öyle oldu. Eğer uyku düzeni varsa sakın bozmayın genel rutuninize devam edin. Bol bol ilgi oyun aktivite Vs yapın. Atlatmaya çalışın. Ama malesef yaşanıyor bu aylarda. Sevdiği şeyleri yapın
Defneeemmm Canantufan_61 deliue döndük valla bugün bi yeri agrıyır gibi çığlık çığlığa ağlıyor nasıl geçer hiç bilmiyorum
Bus16su_07 Canantufan_61 sürekli ağlıyor kucak istiyor hiç bir aktivite yapamıyorum ki ağlamasın ama uyumasın oda yok
Canantufan_61 Defneeemmm bizimki de çok çığlık atıyor ama ağlamıyodu. Sadece sesini duymak hoşuna gittiği için. Birde o dönemde damak ağrısı oluyordu. Yeşilsoğan koydum buzluğa verdim her ağırmada iyi geldi. Ara da calpol veriyordum. Belki sizinki de damak ağrısından çığlık atıyordur. Öyle mi sizce anlarsınız siz
Seli_m Bus16su_07 5. Ayı bekleyin diye bilirim, bizde mucize gibi tam 5 ay olduğunda düzeldi, tabi ara sıra yine oluyor huysuzluk mızmızlık dönemleri bir kaç gün süren, ama çok şükür 4. Ay kadar zorlanmıyoruz tam bi faciaydı
emel_89 Zombi gibiyim resmen nasıl gecer bu atak bilmem tam diyorum uyudu bende dinlencem gözleri faltası gibi acıyo sıyırmak üzereyim resmen bşde gecenin beşinde gülümsemesi agulanması yokmu beni benden alıyo aglayım mı gümeyim mi bilemiyorum sadece sinirimi adamdan cıkarıyorum o zaman rahatlıyorum :))))((
Bus16su_07 emel_89 yalnız değilsin eşime sürekli bağırıyorum yazık adamın sesi çıkmıyor ama ona da yazık
Cansumommy Gorkeminannesiii beslenmenizi bilmiyorum yani meme mi mama mı ama eğer iştahlı bir bebeğiniz var ise ne kadar isterse verin meme ya da mama. bu atakta beslenme reddi çok zorladı beni, deli gibi mama seven içen bebek gitti. resmen savaş veriyor içmemek için. zayıfladı da bu yüzden. artık zar zor uykusunda veriyorum. yani demem o ki atak gelmeden iyi besleyin bebeğinizi
Canantufan_61 Bus16su_07 ağlaması damak ağrısı falan olabilir mi? Siz anlarsınız bizim o dönemde damak ağrımız çok şiddetliydi