Bizde 4 ay 15 günlüğüz iki haftadır aynı durumdayız uykusu var gözlerini ovuşturuyor ama asla uyumak istemiyor, gezmek oynamak istiyor sürekli. uyurken en azından emziği alırdı onu da almaz oldu gündüzleri de geceleri de bu haldeyiz çok zor uyutuyorum fön makinesiyle bazen battaniyede sallayarak denemediğim yöntem kalmadı. Bu atak dönemi de hayırlısıyla sağlıkla bi bitseydi 🙏🏼