Ozlemtgrlll 19 gün önce 40+2 de sıfır sancı sıfır belirti ile doktorumun öneris ile hastaneye yatısım oldu.Nst de bile sancım hiç yoktu.Hurma,plates,yürüyüş,merdiven inip cıkma,squat bende hiç bir işe yaramadı.Sabah suni sancıya başlandı yaklasık 12,14 saat suni sancı verildi.Yine ne acılma ne sancı vb hiç bir belirti olmadı.Suni sancıdan sonra geceden sabaha kadar acılmam olur kendi sancım gelir diye suni sancı cıkartılıp yaklasık bi on saatte öyle bekletildi o sürede sabaha kadar nst çatı muayenesi devam etti.yine ne nst’de ne de bende sancı oldu.rahmimin geride oldugu böyle 42.haftaya kadar sürebileceğini ve bebeğin kanala bu sebebten girmediğini söylenildi ve sabahına doktorum spinal anestezi ile sezeryana aldı.ben de çok korkmuştum,psikolojik olarak cok yıpranmıstık o 22 saatlik bekleme sürecinde ama ney nasıl kısmetse öyle oluyor.heyecan,stres yapmayın.suni sancı herkeste farklı olabiliyor sizde belki her sey mis gibi yolunda gidecek.siz olumlu düşünün güzel düşünün kendinizi adapte edin.her seyden önce bebeğinizi kucağınızq alacagınız anı düşünün…sağ salim doğum yapıp bebeğinizi hayırlısıyla kucagınıza almanız dileğiyle ♥️