Nessay yaa çok uzun süre antibiyotik niye veriliyor anlamadım çok üzücü!
Mama bile verme konusunda bu kadar hassasken antibiyotik veriyorlar direk bide uzun süre kullan diyorlar. İyi yapmışsın bence. Bizim doktorumuz sadece 16 doz verdi 1 hafta da bitti. Eğer böbrek ultrasonunda bişey çıksaydı ve reflü yani idrarın geri kaçması olsaydı o durumlarda uzun süre ilaç tedavisi yani antibiyotik kullanmak gerekir dedi. Öyle bir sorun yoksa bence iyi yapmışsın uzun süre kullanmakta.