Drumuz sadece anne sutu alıyorsa bebek. Aslaa ama asla kabız olmaz mudahale etmeyin demıstı. Gercekten de kızım 11 12.gun yapardı kakasını sıvı sekılde. Asla mudahale etmedim. Gazlı bir bebek oldugu ıcın sonradan biogaia kullandık. O duzenledı kaka sorununu. Tabsıye ederm sızede. 2 ay kullanım. Her sabah aynı saatte verilecek. Sonra bir bakmıssın iz. Bebek her gun kendını yapıyor ❤️