Fbasturk 12 günlük Bebegim kuvozde az kaldı çıkacak Allah in izniyle ,prematüre bebekler çene kasları çok gelişmediğinden emerken çabuk yoruluyor ,meme vericem ama tek yeterli olmayacak gibi geliyor ,duruma göre biberonla da beslemeyi düşünüyorum , gaz yapmayan biberon önerisi olan var mı ya da kullananların yorumları nasıl yardımcı olur musunuz
Ozlem35 Fbasturk bn avebt almstm ama cok pisman oldum 3.ayimızda dr browns cok onerildi gaz icin ve gercekten cok iyi geldi