Tugraa_0106 Sevgılı anneler oğlum 6 aylık ve ıkıncı kere idrar yolu enf gecırdı tekrarladığı için bızı detaylı muayene olması için nefrolojıye yonlendırdıler henuz gıtmedık randevu tarıhımızı bıklıyoruz varmı enfeksıyon gecıren bi onerısı olan
Periana Merhaba benimde 3 aylık kızım idrar yolu enfeksiyonu oldu şimdi iğne oluyor sizin nasıldı? İğne oldunuz mu?
Nessay Periana amikozit mi iğnenin adı bizde olsuk o iğneden ama geçirmedi bactrim diye antibiotik şurup kullandık geçti şükür