Herkese Merhaba :
Bugün Bebeğin 3 hafta önden gittiğini kafanın ve baş çevresinin büyük olduğunu söyledi doktor.
Gebelik şekerinden bahsetti test istedi.
Şayet şeker çıkarsa ve bebek böyle giderse normal doğum zor dedi ..
Şeker olduğu halde normal doğuran var mı ?
Yada şeker çıkmadığı halde bebeği iri olan ?
Yada ileride haftasını yakalayan .
Aydımlatın beni hacılar ..