Kdkdkdmd Kızlar merhaba 24 gunluk bebegım sütümün yetmemesi üzerine meme+Mama ya basladık doymadıgını hıssettıgım zaman 60cc mama verıyorum bebelac 1 kullanıyorm normalde cok guzel kakasını cısını yapıyodu mamayı kullanmaya baslayınca kaka yapmasndansıkıntı olmaya basladı 2gundr de yapmıo doktorumzda tatıle cıkms ulasamadm kabız yapmayan mama onerısı yaparsanız sevınırm tesekkurler
Umutdeniz Kdkdkdmd oğlum doğduğunda Aptamil 1 mamayı kullaniyordum kabız yapmamıştı onu kullanabilirsin yada şuan oğlum 4 aylık Aptamil 1 mamayı yemediği için sma 1 kullaniyorum oda kabızlık yapmadı benim oğluma
Gamze-01 Kdkdkdmd Amtamil comformil dene sindirimi kolaylaştırır bende onu kullanıyorum kabız yapmıyor