gamzegulal Kızlar merhaba 10 aylık bebeğim var, kabızlığı var yaklaşık bir aydır. Kakasını yaparken ağlıyor, doktor probiyotik verdi ama bi etkisini görmedik. Bu konu halkında fikri olan varmı ?
F-Betul gamzegulal Merhaba, makat kontrolü yaptırmanızı öneririm. Her kaka yaptığında mı ağlıyor? Yavrucuğum…🥺Allah şifa versin yardımcınız olsun tez vakitte.