minikcicegim Sorunuza bir yanıt bulabildiniz mi acaba? Biz 7 aylıkken geçirmiştim şu an kızım neredeyse 22 aylık ve 3 gündür ateşi vardı tahlilleri temiz çıktı bugün sabah hafif döküntüleri oldu. Doktor 6. Hastalığa benziyor dedi ama daha önce geçirdiğimiz için bağışıklığı olması gerekmiyor mu dedim, 2.kez geçirebilir dedi. Oysa her yerde tekrar yakalanmaz yazıyor. Hiç bir şey anlamadım