SertapHilal Bebeğin üşüdüğü elinden anlaşılmaz biliyorum ama elleri hiç bu kadar soğuk olmazdı. Ev sıcak ama elleri buz gibi hep. Bende evhamlandım 🤦🏻♀️ Göğsü sırtı falan sıcak, sizinde öyle mi ?
Azsekerlikahve SertapHilal bazen bizimde öyle oluyo ama buz gibi değil normal ısısından daha düşük. Kolunu bişey sıkıyo olmasın Allah korusun
eymenkerem SertapHilal kaç aylık bebeğiniz. Bende elleri üşüyor diye bir ton giydirip çocuğu isilik etmişim yeni doğan döneminde ve 2. Cocugum hala utanıyorum 🤣
EslemEva_23 SertapHilal benim kızımında öyle ama. Kızım sürekli ellerini agZına götürüp oynar uyuduğu zaman kontrol ettim sıcak gün içerisinde ellerini agzına götürdüğün için oluyormuş sizde gece uyuduğu zaman bakın bir belki elleriyle oynuyorsa olabilir
Tospikinannesii SertapHilal el ve ayaklarındaki ter bezleri henüz bizim ki kadar aktif olmadığın soğuk ısı dengesini ayarlayamoyorlar vücudu sıcaksa sorun yok
Ruyos SertapHilal ya benim kızımda öyle buz gibi hastalanacak diye korkuyorum eli ayağı çift çorap dahi giydirsem aynı