HandeNil ben olumlama yapıyorum düzelcek :) bana ihtiyacı var beni istiyo diye sevip sarmalıyorum :)) ben kucakta pış pış yapıyorum bazen yataga koyup yanına yatıp pış pış yapıyorum. Bazen pış pış bile istemiyo ağlıyo öylece elimi tutup uyuyo. Yani aslında büyüdükleri için işte adapte olamıyolar. Ve bence kesinlikle bu ay inanılmaz büyüyolar onlar için çok zorlu olmalı diye düşünüyorum