Ozlemuraz Benim kizimin da cok uyuduğu soylenemez bizim de 2 ay 23 gun oldu o da memede uyumayi seviyor ve kollarini cok hareket ettirdiği icin uyuyamiyordu ama emzik aldığı zaman sakinlesiyor bide ben yarim kundak yapiyorum o da sinirleniyordu ama sonra sakinlesiyordu.Baslarda beyaz gürültü sakinlestiriyodu simdilerde ise pis pis sesini aciyorum onu seviyor yani cok uyumuyor ama en azindan cok ağlamıyor bence bi sekilde emzige alıştır derim emzik kotu bisey degil emme refleksini geliştiriyor bikac tane emzik dene damagina uygun olanini bulmaya calis derim.Biraz da sabir ben sabrediyorum gececek bu gunler daha cok minikler mışıl mışıl uyuduklari zamanda gelecek insallah moralini bozma 😊