Mucizelerimm 40 günü geçti doğum yapalı hala kanamam devam ediyor kızlar normalmi ? Sizin kaçıncı gününde bitmişti acaba ???? Bu konu kafamı çok kurcalıyor
Mom095 Mucizelerimm 72 gün sürdü benim 🙄 doktor normal rahim kendini anca toparlıyor dedi. Sezaryen doğum yapmıştım. Sonra geçti çok şükür 🙏🏼
Deletedmom9 Mucizelerimm 2 aya yakın sürdü benim en son az az devam ederek bitti. Sizinde haliyle normal.
AntikSokrates Mucizelerimm normal doğum yaptım 27 gün sürdü kadın doğuma kırk kontrolüne gittin mi gitmediysen git bence canım hemde bu durumu sormuş olursun içine siner
Asl_29 Mucizelerimm canım gayet normal. Hatta benim sonlara doğru kanamam birden artmıştı hiç bitmeyecek zannetmiştim. Benim kırk gün geçti bir hafta sonra normal adet gibi adet gördüm bir hafta ondan sonra bi kaç kere ara kanamam oldu. Oğlum 6 aylık olacak nerdeyse ben hala adet olmadım.
sufflee Normal canım sonra biticek ara ara gene devam edecek herkeste aynı mı bilmiyorum ama bende öyle oldu
Mucizelerimm Deletedmom9 teşekkürler 🙏🏻 Peki 40 çıktıgı halde kanama devam ediyorsa ilişkiye girilirmi acaba kimisi özür sayılıyor diyor kimisi olmaz diyor 🙄
Mom095 Mucizelerimm için rahat etmiycekse doktoruna bi danış canım. Benim doktorum hele ki sezaryen doğumlarda parça vs kalma ihtimali sıfır demişti. O yüzden içim rahatladı. Sonrada dediği gibi geçti zaten
7412002 Mucizelerimm merhaba ben 65. Günümdeyim hala devam ediyor😒3 defa doktora gittşm 3 üde normal dedi sezeryanla doğdu bebişim hala devam ediyo
CemalOzge Mucizelerimm normal canım benim de hemen ardından regl oldum 15 gün de o sürdü. Içın temizleniyormus az ise tabi 1 pedi geçiyorsa günlük. Dr. Başvurun.
iki_tospik_annesiii Mucizelerimm ben sezeryanla yaptım 15 gün sürdü. Sonra hiç olmadı. 6 aylık bebegim war şuana kadar hiç olmadım.
bsraaa19 Mucizelerimm ben 54. günde kontrole gittiğimde içerde parça kaldığını öğrendim ilaçla düşürmeye çalıştılar olmadı en son kürtaj oldum ki sezeryanla doğum yapmıştım. Bence kontrole gitmende fayda var canım ne olur ne olmaz için rahat etsin.