Bebeğim şu an 6 aylık ve iki gün önce ebemiz aradı 15 günlükken verdiğimiz topuk kanında bi sıkıntı çıkmış gidip tekrar kan verip baktırın dedi ilk bir ayda dönüş yapmaları gerekirken şimdi haber verdiler bizde kan verdik kit cihazı bozuk olduğu için halen bi sonuç alamadık aynı durumu yaşayanız oldu mu?