Asyam140820
oğlum 1.5 aylık, 2 haftadır ben de aynı durumdaydım. Emmek istemiyordu, ya da 1 dk kadar emip bırakıyordu, memeyle kavga ediyordu. Anneme, komşulara sordum hatta buraya post açmıştım bikaç gün önce. Aman sakın mama verme alıştırma meme emmez sonra bilmem ne dedi herkes, annem de gak dese meme ver guk dese meme ver daha çok küçük sakın meme verme dedi. 2 hafta zorla emzirmeye çalıştım ve oğlum hep ağladı, ağladı.. ben ara sıra mama verdim ve mamayı içer içmez uyuyordu hep oğlum. Daha bugün sabah doktor kontrolümüz vardı, ve oğlum ikü haftadır sadece 300gr almıştı. Doktor mama başlattı, anne sütü+mama devam ediyoruz şimdilik ve ben böyle olacağını iki haftadır biliyordum. Oğlum 2 haftadır hep açlıktan ağlıyormuş. Doktor memelerin süt yapmaya fırsat bulamıyor sürekli emzirmekten, bi öğünü göğüslerin tam dolunca ver dedi ve gerçekten göğüslerim tam dolunca oğlum lıkır lıkır emdi, doydu. Bana burda mama ağırlaştırdığı için uyuyodur hemen mamaya başvurma yazmışlardı. Çok çok sağolsunlar herkes yardımcı olmaya çalışıyor ama siz kimsenin dediğine bakmadan mutlaka ama mutlaka doktora götürün derim. Ve mama kötü bir şey değil, biberon avent kullanıyorum, meme reddi yaşamıyoruz şuan.