Yaman-42 Kızlar eşim oğlumuza cesur ismini vermek istiyor.ilk oğlumun adı yaman ama cesur ismini hic duymadım ve kullanan birinide görmedim nasıl sizce gûzelmi kulağa hoş geliyormu Varmı etrafinizda bu ismi kullanan nasıl oluyor.fikirlerinize ihtiyacım var.
tugceilealin Yaman-42 sizde bir kac alternatif koyun bence cesur biraz degisik geldi bana 🙈😁 yaman a uygun aslan,kaan,can vs var ya da yigit,yagiz fln fikir olsun diye soyledim saglikla gelsin minnos ❤
Mihriban_30062020 Yaman-42 hmm anldm cnm ama cesur ismi fazla kullanlmyo genede şimdiden adıyla yasasin inşallah😊
Yaman-42 Mom4775 yok canım yanlış anlamadım.ben zaten ondan danıstim bu ismi kullanan varmi etrafinizda o sebebten bende duymadim hic zaten
Umys Yaman-42 Nedense bana güzel geldi ya kimsenin kullanmaması kullanılamayacağı anlamına gelmez. Kiii merak edip internette sorguladım 6bin kusur kullanan olduğu görülüyor Turkiyede . Yanına bir isim daha koyup normallestirebilirsiniz 😊