Merhaba kızlar, 54 günlük bi oğlum var ilk günlerde oğlum sağ göğüsümü almamıştı o yüzden 1 ay kontrolünde kilosu az çıktı şişleri indikten sonra 400 gram almıştı sadece mama ve anne sütü olarak ilerliyoruz. Şuan iki gögüsümü de emiyor ariyetten günde 2 ya da 3 kere mama da veriyorum sürekli ağızında meme olsun istiyor ve emzikte almıyor bu durumu yaşayan var mı ? Doyduğunu düşünüyorum çünkü sürekli tuvaletini yapıyor. Acaba atak dönemi mi ataklarda mı böyle oluyor ?