Mavifb Emziriyorum migrenim var migren ilacı etki ediyor bulantı yapıyor dexday kullanıyorum ara ara bebeğim 5 aylık sizce zararlımı
fatimaozel Mavifb zararını bilmiyorum ama doktorum ilaç mecbur kalmadıkça kullanma her ilaç süre geçer dedi. geçmiş olsun canım eczaneden alıyorsanız sorun isterseniz
Rzgr Mavifb bende emziriyorum. Ayda 1 2 sefer migren atagim tutuyor. Ama sadece parol iciyorum. Cok ise yaradigi soylenemez. Sadece psikolojik olarak rahatlatiyor belki. Emzirirken baska bir agri kesici kullanmaniz bebeginize zarar verebilir.
sahikakocarslanli Mavifb bende migren hastasiyim parol dışında bişi vermiyorlar emzirdigim için bence kullanma
Mrs_Sunshine Mavifb Bende migren hastasıyım emzirmediğim için bilemiyorum ama dolorex majezik içiyorum anca kesiyor
MasalsMommy Mavifb Dexday baya ağır ilaç canım sütten bebeğe de geçer o. Doktora danışıp kullansaydın keşke
atropabelladonna Mavifb sütten bebege geciyor. Doktora sormadan kullanmayın. Bebege nasıl bşr zarar vereceğini bilemeyiz ama emzırırken kullanılmaması gereken ılaclar dan
atropabelladonna Mavifb prospektüs de acıkca yazıyor zaten hamilelik ve emzirme döneminde kullanılmaz dıye. Lütfen kullanıp bebegınızı riske atmayın doktora gidip kullanılabilecek ilacları danışın. Çok gecmıs olsun.
Cansu331 Mavifb merhaba, googla e-lactancia yazın beyaz bi boşluk olacak oraya ilacın adını yazın çıkan sayfa yeşilse emzirirken kullanılabilir ilaç
Deletedmom388 Mavifb benim bildiğim sadece parol ve minoset kullanılıyor.Benim migrenim tutunca öyle yapıyorum,çok işe yaramasa da bir nebze rahatlatıyor.Doktora danışmadan bu tür ilaçlar kullanılmamalı✨