Aley_ Minis_88 Anne sütü alıyorsa 10 güne kadar yapamama normal sayılabiliyor. Ama mama da alıyorsa mamasının içine bir iki damla zeytinyağı damlatabilir, poposuna zeytinyağı sürebilirsiniz, hem rahatlatır hemde zorlarsa çatlamasını engeller.
Albayrakokur Valla canım babada dediler 10 gün norml5 gün normal ama değil e tabi illaki çıkıcak ama çıkaramıyo işte bnde kulak çubuğuyla uyardım tabi çokdikkat etçen bnim bebeğim 2 aylıktı yapmadı mama meme alıyodu 4 gün yapmafı doktora gtrdüm parmağını soktu nasıl ağlıyo yavrum yaşalarını unutamm bnde dayanamadjm ağlafım nefesi gitti yavrumun katılırken ozmn azcık yaptı tahlil yapıkdı yarı katı çıktı snucu ve doktr bana hiçbişey vermedi sadece mamsınısulu yap birZ zeytin yağ koy vs vs vs bende sinirlendim bu kadr canı acıdı yine kakasını yapıpta rahat edemedi diye kndim gittim eczaneye gliserin aldım fitil verdim yavrum bi yaptı rahat etti sanki bana milyar verdiler caha snrada yapadıkça fitildi kulak çubuğu uyardım şuan5 ay 23 gnlük halenda ara ara srunu oluyo ama bi şekilde yaptrıyorum doktra kalsa alıştrma etme ee napim yapmıyo huzursuz drmuyo ağlıyo gerek yokki okdr ağlamasına hele benim çektiğim hiç bile başalrında yok ya başkasına çek demesi kolay
Albayrakokur Minis_88 yok öyle akışkanlık olmadı napim mecbur yaptım ağlasın mı sürekli diye yaptım yani