Merhaba kızlar. 4. Ay aşımız yapıldı ve hemşire bize kan damlası da verdi. Vegaferon. Ama kızımda bir anda pişik oldu. Bende acaba damladan mi oldu diye düşündüm. Var mı başına gelen ya kullanıp kullanmamak arasında gidip geliyorum. Ama gerekli olmasa vermezler diye düşünüyorum