Tazeannezehra Covidd3 akciğer su toplaması duydunuz mu, babam arkadaşlar babam hastanede diyalize girdirmişler böbrek hastası aynı zamanda. Bilen var mı iyileşme oluyor mu uzun yatıp da iyileşenler var mı nolur dua eder mısınız…..adı talat babamın
Perilla Tazeannezehra Evet ben dogumumda ameliyathanede uşutmuştum sag akcigerim sıvı ile dolmustu inanilmaz zor gunler gecirdim spinal dedikleri icin doktorlar goguse gitmemistim en son annem bu baska bisey dedi ve gogustw sulu zaturre oldugumu ogrendim akcigerimden su cekildi torosentez oldum.Yapisikligim kaldi ama hamdolsun o gunlere gore suan bin kat iyiyim Rabbim sizlerede sifa versin kimseye yasatmasin
Tazeannezehra Perilla anladım bizde olayın çivile ilgisini anlamadım ama çok şükür diyalizle aldılar biraz daha iyi babam amin Allah razı olsun geçmiş olsun size de
Perilla Tazeannezehra Ama covid degildim rontgen tomografi ultrason kan testi herseye bakildi ama covid testi yapilmadk