Hilallll2020 Normal doğum yaptım 3. Günüm ama bugün daha çok acıyor sanki dikişler değilde etrafında hafif şişlik var kızlar ne zman geçer bu sızlama. 2 sene önce yaşadım ama hatırlamıyorm git gide iyleşmesi lazım ama bu gün biraz daha fazla sızlıyor 🤦
Eesay Hilallll2020 doktorunuza ya da eczacıya danışıp anestol gibi uyuşturucu kremler kullanın isterseniz ben geçene kadar sürekli sürüyordum ağrı sızı kalmıyordu