Mbceyhanli bende iki gün önce yaptrdım 220 liraya aldım ve belki 10 tane eczaneye fiyat sordum hepsinde aynıydı 18 aralıkta devlet aşının fiyatını düşürmiş bu aşıyı üreten firmada okdr düşürdüğü için kızmş arkasndan hop bi tane daha üretmiş aşı diğeri ile aynı ama 1 ml ken 1.5ml yapmış ilacı. O arada şu 1 ayda yani 70 tl alan almış.