Omer_Asaf81 Mom14 6.ay asisi olduğu gun benim bebeğimde uyumuştu hatta şaşırmıştım huzursuzluk felen bekliyordum ama uzun uzun uyudu o gun
Mom14 Aysngns sadece bi kere ateş oldu 2. Ayında vuruldugunda şurup içirmedim hiç 6 saat boyunca o günden beri ateş olmadı maşallah hemşiremde içirme demişti zaten
Mom14 damlamirhat benimkide biraz amal etti ama uyudu sonradan aşı olurken çok ağladığımı sizinki benimki ilk kez bu kadar ağladı
ilknur1234 Bizde bugun 6.ay asisi olduk dediginix gbi bugun ogle uykulari cok izun oldu süreklide gozlerini kasidi uykusu var gbi demekki hepsinde yapiyor uyku bu gece saglam uyku cekeriz ozamsn insallah 😂