Bende prematüre annesiyim kronolojik olarak 5 buçuk aylık düzeltilmiş 3 aylık bebeğim, Ek gıda serüvenine düzeltilmiş ayına göre başlamamız gerekiyor çünkü bebeklerimizin bağırsak sindirim sistemi gelişmeden doğuyorlar erken başlamak sıkıntı yaratabilir Allah korusun ama her bebek farklıdır elbette gelişimine göre doktorunuz farklı bi yolda izleyebilir